Fem Tàndem de Robòtica

FEM TÀNDEM L’H és un projecte de singularització de les escoles públiques de L’Hospitalet mitjançant un element d’excel·lència del camp de les arts, la cultura i les ciències. Vol desenvolupar la funció educativa de la cultura enfortint els vincles i la col·laboració dels equipaments culturals amb les escoles públiques de L’Hospitalet.
En aquest sentit, la nostra escola s’ha proposat com a objectiu introduir la robòtica de forma sistemàtica i continuada al final de cada cicle (2n, 4t i 6è) per tal de millorar els aspectes matemàtics, científics i tecnològics de manera lúdica i motivadora utilitzant com a llengua de comunicació i aprenentatge l’anglès.
L’entitat Nubòtica Academy ens ofereix la possibilitat d’assolir el nostre objectiu tenint en compte, a més a més, les bases del projecte “Fem Tàndem”:
– Forma part del currículum de l’escola.
– Inclou un taller-exhibició per a les famílies coincidint amb l’exposició de Sant Jordi.
– Té projecció dins el marc del Pla Educatiu d’Entorn.
– Intervenen processos propis d’una activitat d’aprenentatge-servei.