Tutorials plataformes digitals per a les famílies

A l’escola apostem per l’ús de les noves tecnologies per afavorir una millor comunicació entre la comunitat educativa.

En aquest apartat trobareu tots els tutorials i videotutorials per ajudar-vos en la utilització d’aquestes eines. En el menú de l’esquerra podeu navegar pels diferents manuals.

Atenció: si teniu dubtes, problemes o no recordeu l’usuari i contrasenya de les plataformes de l’escola, envieu un missatge de correu a: a8034837@xtec.cat

Plataforma de gestió i comunicació (App) Dinantia

És la nostra plataforma de gestió i comunicació. Les funcionalitats que les famílies teniu disponibles són:

• Comunicació directa amb l’escola i els mestres: rebreu tots els missatges, comunicacions, autoritzacions, etc.
  • Calendari i agenda: podreu veure les sortides, activitats, esdeveniments de l’escola, activitats de classe, etc…
  • Horari: podreu veure l’horari setmanal dels vostres fills/es
  • Assistència: podreu fer un seguiment de les faltes d’assistència i justificacions dels vostres fills/es.
  • Seguiment: podreu consultar les incidències i seguiment de les diferents matèries (si ha fet els deures, si ha tingut una actitud negativa o positiva, si no ha portat el material o no ha fet els treballs, etc).
  • Butlletins de notes: rebreu i podreu consultar per l’App els butlletins i informes d’avaluació.
  • Menjador: podreu consultar les informacions i els menús del menjador. A més, podreu veure l’agenda del menjador.

Plataforma virtual Moodle

El Moodle és el nostre Entorn Virtual d’Aprenentatge i la nostra eina de treball en les diferents assignatures, grups i àmbits. Tots els cursos (P3 fins a 6è) treballem amb aquesta plataforma per treballar les diferents matèries i eixos d’aprenentatge de forma digital dins de l’aula i a casa. Periòdicament es fan els deures i es lliuren treballs amb el Moodle. Cada alumne/a té el seu propi espai de treball amb els seus cursos on poden consultar activitats i recursos que els mestres pengen dins de la plataforma. A més, ens permet fer una retroacció de les feines dels alumnes i ells i les seves famílies poden veure les observacions i qualificacions que el mestre/a fa de les seves tasques.

Correu corporatiu (Gsuite)

Disposem d’un entorn de correu propi amb les eines de google. Cada membre de la comunitat educativa de l’escola (mestres, alumnes i famílies) disposen d’un usuari de correu per utilitzar-lo durant la seva etapa en el centre. Disposem de tots els serveis de google (correu gmail, espai de google drive, documents, formularis, google meet, etc.).