PADRINS I FILLOLS LECTORS

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles a la nostra escola de forma quinzenal. La lectura és fonamental en l’educació dels nostres alumnes i per això busquem diferents moments per gaudir.

Ja portem unes setmanes fent aquesta activitat amb els alumnes de 5è i ens agrada molt que vinguin a la nostra classe i ens ajudin a aprendre a llegir. El fet de ser padrí de lectura comporta  que els infants de Cicle Superior tinguin un compromís important, el de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol/a i per aquest motiu, els alumnes de 5è están molt engrescats en aquest nou repte i amb moltes  ganes d’encomanar als infants d’I5 el gust per la lectura i les seves estratègies  a l’hora de llegir.

Gràcies a aquesta activitat els vostres fills/es han creat un vincle molt bonic i especial amb alumnes més grans i entre ells es cuiden, es fan abraçades o simplement es busquen en diferents moments de l’horari escolar. A continuació  us deixo unes fotos dels padrins amb els seus fillols.

Gràcies Padrins per ensenyar-nos tant.