Nous blogs de classe!

Benvolgut, benvolguda,

Enguany posem en marxa els blogs de classe. Els podreu trobar en la plataforma digital Moodle de l’escola. Cada família tindrà accés només al blog de la classe del seu fill/a.

Us presentem unes breus instruccions sobre com veure els blogs:

1- Entreu a la plataforma Moodle amb l’usuari i contrasenya de sempre.

2- Accediu al curs de “Tutoria” que trobareu a la llista de cursos.

En els blocs podreu veure fotos d’activitats, de sortides, vídeos i informacions de la tutoria.

Recordeu que un cop entreu al Moodle veureu a la part superior dreta de la pantalla unes icones en vermell que us indicaran si teniu missatges per llegir o si teniu una nova entrada al blog. A més, quan es publiqui una nova entrada rebreu automàticament un missatge al correu @escolabernatdesclot.cat

Recordeu que, per qüestions de privacitat i drets d’imatge, la visualització i descàrrega d’imatges és estrictament personal i familiar. Preguem no en feu redifusió sense autorizació de les persones implicades.