La pintura i la música

Aprofitant que la classe de segon estava treballant la pintura com a projecte, vam fer una activitat per connectar la pintura amb la música. Com us podeu imaginar, aquestes dues arts tenen molta relació i s’acompanyen d’allò més bé.

Primer vam fer una audició d’un autor nou per als infants: Arnold Schönberg, un compositor i també pintor del segle XX. Vam escoltar una de les seves obres i vam comentar i opinar sobre allò que havíem escoltat. Després van plasmar totes aquestes idees en un gran mural col·laboratiu, que finalment hem penjat al passadís.

Quan van acabar el mural, els vaig ensenyar obres de Kandinsky, un autor que els resultava més proper (alguns el coneixien) i els vaig explicar que va ser amic de Schönberg i que les seves pintures estan influenciades per la seva música.