Cloenda Pla de Promoció de Rugbi 6è

Les escoles participants al pla de promoció esportiva de l’ajuntament de Sant Boi vam gaudir d’una magnífica jornada esportiva.

Vam fer vuit partits a l’estadi Baldiri Aleu seguint les instruccions dels tècnics i jugadors de la primera plantilla de la UE Santboiana que ens han acompanyat al llarg de totes les sessions de preparació a l’escola durant les classes d’educació física.

Estem contents pels diplomes de participació i per rebre la felicitació dels jugadors professsionals de la Santboiana que han destacat la nostra esportivitat i la nostra motivació per fer esport.