AQUESTES SON LES PERSONES QUE S’INCORPORARAN AL CONSELL ESCOLAR COM A RESULTAT DE LES ELECCIONS DEL DIA 26 DE NOVEMBRE

EVA VENDRELL SARROCA

SONIA MARTÍNEZ MATENCIO

VANESSA SANTOS ALONSO

GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

JOCS DE PATI

JORNADA DE JOCS DE PATI
El passat 29 de novembre vàrem fer una jornada de jocs de pati, per redescobrir jocs tradicionals amb  què podem jugar plegats nens i nenes de totes les edats, com a complement als jocs habituals de pilota.
ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!
FOTOS:

MA ME MI MOZART

El passat novembre, en la setmana de Santa Cecília, patrona de la música, les criatures de Cicle Inicial, van poder gaudir d’un viatge en el temps i descobrir al gran Mozart, en una audició  espectacular a l’Auditori de Barcelona.

TALLER DE RÀDIO- CICLE MITJÀ

BENVIURE RÀDIO

30 DE NOVEMBRE DE 2018

Notícies de jocs de pati, entrevistes a la Isabel de P4 i al Javi, recomanacions de llibres, anuncis, acudits i experiments; tot això barrejat amb la il.lusió i la professionalitat de…Ariadna, Pablo, Marc, Naiara, Abel, Nayara, Adrian, Jordi, Albert, Lucas, Uge, Roger i Sergi.

Gràcies a tots i totes pels magazins d’aquest primer trimestre!

TALLER RÀDIO CICLE MITJÀ

BENVIURE RÀDIO

23 DE NOVEMBRE DE 2018

Comencem amb les notícies de Sta. Cecília i la pujada a Sant Ramon, anuncis, recomanacions de llibres i contes, entrevistes a l’Héctor, l’Almudena i l’Aina de 5è i un espai d’humor amb acudits per acabar un somriure!

SHARING TO LEARN 5è

Els nois i noies de cinquè han començat el projecte SHARING TO LEARN. La Carla, la Lucia i la Núria, alumnes de l’INS Mariano ens acompanyaran cada dijous a la tarda per treballar la llengua oral en anglès. Gràcies amb elles podrem aprendre moltes coses tots… Llegeix més»

ENS PRESENTEM

Els nois i noies de sisè estem participant en un projecte en anglès …Global Scholars. Ens posem en contacte amb alumnes d’altres ciutats del món per parlar d’un tema… Enguany és l’aigua. Hem acabat la primera unitat, hem aprés moltes coses de les ciutats i a més ens hem presentat. Aquí podeu veure el video que hem fet entre tots i totes … Ah, i si voleu saber més coses d’aquest projecte podeu visitar el notre blog  http://benviureglobalscholars.blogspot.com

BENVIURE SCHOOL

SORTIDA AL MUSEU AGBAR . 6è de primària.

Els nois i noies de sisè estem estudiant el món de l’aigua. El divendres hem anat al museu de les aigües de Cornellà a fer dues activitats que ens ajudat molt a saber més coses sobre aquest tema que és tan important.

Si cliqueu a les imatges podreu veurealgunes fotos de les visites.

P5: Sortida al Cosmocaixa

El passat 18 d’octubre les motos i astronautes vam anar al Cosmocaixa a fer l’activitat del toca-toca. Primer, vam visitar el museu i després vam fer aquesta activitat dirigida. Els infants van gaudir molt aprenent sobre diversos animals, les seves característiques i els seus climes,… Llegeix més»

Astronautes experts en …

La classe d’astronautes ja han començat a fer experts, activitat que els permet posar en pràctica les seves habilitats i destreses, així com millorar la seva autoestima i donar a conèixer els seus interessos. Cal valorar molt positivament el seu esforç i motivació, ja que… Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR 1r i 6è.

Aquesta tarda els noies i noies de primer i sisè hem començat el projecte d’apadrinament lector. Tots i totes compartim una estona de lectura amb els nostres padrins, padrines, fillols i filloles.
Llegeix més»

Sharing to Learn

La passada setmana va començar el projecte de ‘Sharing to Learn’ a primer de Primària.
El Marc i la Leire, de l’Institut Marianao, estaran tots els dilluns a la tarda parlant anglès amb nosaltres.
Mireu que bé ens ho vam passar!
Llegeix més»