ECOVIURE

Hola famílies!

Per començar l’any, us volem presentar el nou blog de l’escola:

ECOVIURE , un blog totalment fet per l’alumnat de sisè i que té com a objectiu donar a conéixer les accions que fem a l’escola per cuidar del nostre planeta.

El trobareu, com la resta de blogs, a la columna de l’esquerra.

Astronautes: Tastets de Nadal

Les vacances de Nadal ja han arribat i aquesta darrera setmana els i les astronautes ho hem estat celebrant. Us deixem un tastet d’imatges d’aquests dies.
Gaudiu molt de les vacances i que passeu un bon Nadal i feliç any nou 2019!

PREMI FIRA AVÍCOLA 2018

ENGUANY una gallina de la nostra escola ha guanyat el premi a la gallina de la raça Prat
Per nosaltres el millor d’aquest premi és el reconeixement de la feina que fa el nostre alumnat. Com a mestres la nostra granja ens permet treballar molts continguts… Llegeix més»

JOCS DE PATI

El passat 29 de novembre vàrem fer una nova jornada de jocs de pati per redescobrir jocs, en què podem jugar plegades nenes i nens de totes les edats,  vam estar tot el matí jugant plegades des de p3 fins a 6è. Vam poder experimentar un any… Llegeix més»

MA ME MI MOZART

El passat novembre, en la setmana de Santa Cecília, patrona de la música, les criatures de Cicle Inicial, van poder gaudir d’un viatge en el temps i descobrir al gran Mozart, en una audició  espectacular a l’Auditori de Barcelona.

TALLER DE RÀDIO- CICLE MITJÀ

BENVIURE RÀDIO

30 DE NOVEMBRE DE 2018

Notícies de jocs de pati, entrevistes a la Isabel de P4 i al Javi, recomanacions de llibres, anuncis, acudits i experiments; tot això barrejat amb la il.lusió i la professionalitat de…Ariadna, Pablo, Marc, Naiara, Abel, Nayara, Adrian, Jordi, Albert, Lucas, Uge, Roger i Sergi.

Gràcies a tots i totes pels magazins d’aquest primer trimestre!

TALLER RÀDIO CICLE MITJÀ

BENVIURE RÀDIO

23 DE NOVEMBRE DE 2018

Comencem amb les notícies de Sta. Cecília i la pujada a Sant Ramon, anuncis, recomanacions de llibres i contes, entrevistes a l’Héctor, l’Almudena i l’Aina de 5è i un espai d’humor amb acudits per acabar un somriure!

SHARING TO LEARN 5è

Els nois i noies de cinquè han començat el projecte SHARING TO LEARN. La Carla, la Lucia i la Núria, alumnes de l’INS Mariano ens acompanyaran cada dijous a la tarda per treballar la llengua oral en anglès. Gràcies amb elles podrem aprendre moltes coses tots… Llegeix més»