ENS PRESENTEM

Els nois i noies de sisè estem participant en un projecte en anglès …Global Scholars. Ens posem en contacte amb alumnes d’altres ciutats del món per parlar d’un tema… Enguany és l’aigua. Hem acabat la primera unitat, hem aprés moltes coses de les ciutats i a més ens hem presentat. Aquí podeu veure el video que hem fet entre tots i totes … Ah, i si voleu saber més coses d’aquest projecte podeu visitar el notre blog  http://benviureglobalscholars.blogspot.com

BENVIURE SCHOOL

SORTIDA AL MUSEU AGBAR . 6è de primària.

Els nois i noies de sisè estem estudiant el món de l’aigua. El divendres hem anat al museu de les aigües de Cornellà a fer dues activitats que ens ajudat molt a saber més coses sobre aquest tema que és tan important.

Si cliqueu a les imatges podreu veurealgunes fotos de les visites.

P5: Sortida al Cosmocaixa

El passat 18 d’octubre les motos i els astronautes vam anar al Cosmocaixa a fer l’activitat del toca-toca. Primer, vam visitar el museu i després vam fer aquesta activitat dirigida. Els infants van gaudir molt aprenent sobre diversos animals, les seves característiques i els seus… Llegeix més»

Astronautes experts en …

Els astronautes ja han començat a fer els seus experts, activitat que els permet posar en pràctica les seves habilitats i destreses, així com millorar la seva autoestima i donar a conèixer els seus interessos. Cal valorar molt positivament el seu esforç i motivació, ja… Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR 1r i 6è.

Aquesta tarda els noies i noies de primer i sisè hem començat el projecte d’apadrinament lector. Tots i totes compartim una estona de lectura amb els nostres padrins, padrines, fillols i filloles.
Llegeix més»

Sharing to Learn

La passada setmana va començar el projecte de ‘Sharing to Learn’ a primer de Primària.
El Marc i la Leire, de l’Institut Marianao, estaran tots els dilluns a la tarda parlant anglès amb nosaltres.
Mireu que bé ens ho vam passar!
Llegeix més»

Verema a Can Julià P5

Al mes d’octubre vam anar a Can Julià per aprendre com es fa la verema.
Vam anar a veure les vinyes, ens van ensenyar les màquines antigues que es feien servir fa molts anys. També vam trepitjar raïm per fer mosto i per acabar vam pintar… Llegeix més»

PUJADA A SANT RAMÓN

Avui ens han visitat uns castanyers i castanyeres molt simpàtics que ens volien explicar uns contes tradicionals per celebrar la Castanyada però quan estaven a punt de començar…. uns bruixots i bruixotes han fet un encanteri al llibre de contes i han desaparegut els colors… Llegeix més»

TARDOR ARTÍSTICA

Bones, aquesta Castanyada s’ha presentat una mica remullada, però, la Maria la Castanyera ens ha preparat un espai per deixar anar el més pur esperit artístic!!

clika