8 MARÇ

“TOTES AMB L’ESPORT”

En el marc del 8 de març aquest any l’Escola Benviure ha volgut reivindicar el paper de la dona a l’esport. Vam decidir conjuntament amb el Grup de treball de Coeducació i Perspectiva de gènere del poble, que la visibilització de la dona a l’àmbit esportiu era un tema rellevant i amb el que podíem provocar la reflexió des de l’Educació Infantil fins a Primària. Històricament i encara avui en dia, les dones i les nenes són invisibilitzades sistemàticament i estructuralment en molts àmbits, i com no, també en el món esportiu, només cal llegir un diari esportiu o veure l’apartat de notícies d’esport de qualsevol telenotícies.

Així que al llarg d’aquesta setmana, pensem fer visible la diada del 8 a l’Escola, ja que ens dona l’oportunitat de tractar temes concrets amb les criatures de manera col·lectiva i comunitària, complementant així, la mirada diària de les persones que conformen l’Escola Benviure.

Al llarg de la setmana han passat per les aules DONES esportistes, les hem entrevistat, hem parlat, han compartit el seu esport amb nosaltres, gràcies a la Ruth, la Celia, la Carmen, la Paloma, l’Olga,… per dedicar-nos el seu temps i trasmètre’ns el vostre amor per l’esport i fer-nos veure que totes podem fer allò que ens proposem.

Us convidem a veure aquests dos vídeos en família