PREPAREM EL NOSTRE HORT PER EL CURS 19-20

Entrem en un nou curs amb molta il·lusió per aconseguir nous aprenentatges, reptes i amb energies renovades.Com ja sabeu des fa alguns cursos a la nostra escola tenim hort, tant a infantil com a primària. La proposta de “L’hort escolar” té com a objectiu principal la producció de fruita i verdura sense ànim de treure un benefici comercial posterior. En el nostre cas l’objectiu de la producció del nostre hort escolar té una finalitat educativa i d’investigació de tot el procés de les collites.El nostre hort és una eina que afavoreix i contribueix a educació mediambiental i pot reforçar molts aprenentatges. És una eina pedagògica destinada a nens de infantil, primària, secundària i batxillerat que permet el treball de conceptes, hàbits, actituds i procediments, així com valors. Es recomanable que quant abans es comenci el contacte amb aquesta eina molt millor. En el nostre cas comencem des de P3!
Aprofitant l’inici del nou curs, hem anat amb l’alumnat de primària a preparar l’hort. La nostra feina ha estat la de treure les males herbes, remoure la terra i fer un reg inicial per deixar els horts a punt per començar amb el calendari de plantacions. Podeu veure unes imatges de la nostra feina amb els nens i nenes que han participat en aquesta ocasió i properament l’alumnat d’infantil també treballarà amb el seu hort i us mantindrem informats/des de totes les novetats i noticies que hi vagin sorgint!