Preinscripció i matrícula del curs 2023 – 2024

TOTA LA INFORMACIÓ D’AQUEST ARTICLE FA REFERÈNCIA A LES INSTRUCCIONS QUE LA GENERALITAT DE CATALUNYA POSA A DISPOSICIÓ A LA SEVA PRÒPIA PÀGINA WEB. PER CONSULTAR-LA ENTREU DIRECTAMENT AQUÍ

Normativa que regula tot el procediment de Preinscripció del curs 2023 – 2024: Educació InfantilEducació Primària

La presentació de sol.licituds dede preinscripció

s’haurà de realitzar del 6 al 20 de març de 2023

(des del dia 6 de març a les 9:00)

Preinscripció a INFANTIL (per internet en suport informàtic)  Preinscripció a PRIMÀRIA (per internet en suport informàtic)

Calendari del procediment:

Actualitzem cada filera d'aquesta taula en el moment que arribi la corresponent data

3 de març de 2023 Oferta inicial de places escolars (pot variar durant tot el període de preinscripció):

Del 6 al 20 de març de 2023 A partir de les 9:00 del 6 de març podreu presentar les sol·licituds. Les sol·licituds que es presentin fora de termini perdran totes les prioritats.

CAL APORTAR:

• El llibre de familia o altres documents de filiació.
  • DNI o NIE del pare, mare o tutor/a de l'alumne. Si és estranger caldrà el passaport.
  • Criteris d'assignació de plaça (Infantil)
  • Criteris d'assignació de plaça (Primària)
  • Informació per acreditar criteris prioritaris a Educació Infantil entreu aquí.
  • Informació per acreditar criteris prioritaris a Educació Primària entreu aquí.

🔶 Centre d'ajuda: PER INFANTIL - PER PRIMÀRIA

Fins el dia 22 de març
21 d'abril de 2023
Sol·licituds amb puntuació provisional a Educació Infantil
Sol·licituds amb puntuació provisional a Educació Primària
Del 21 al 27 d'abril de 2023
3 de maig de 2023
9 de maig de 2022

Número de desempat: 66.646
(enllaç directe a la publicació)

11 de maig de 2023
Del 29 de maig a l'1 de juny de 2023
9 de juny de 2023
 12 de juny de 2023

Un cop finalitzin les dates clau del calendari de preinscripció, passarem al procés de matriculació:

• La matriculació al centre es realitzarà del 20 al 28 de juny de 2023 de manera presencial.
  • L’escola Barrufet es posarà en contacte amb els pares, mares i/o tutors legals d’alumnes dels quals heu fet la sol·licitud i esteu en el llistat final d’admesos publicat el 12 de juny).
  • Només si hi ha alguna baixa en el llistat d’alumnes admesos, es farà servir la llista d’espera, també publicada el 12 de juny. Si es produeix aquesta situació, serà el centre qui es posarà en contacte amb la família, seguint un estricte ordre marcat en el llistat d’espera.