DIES DE RÀDIO #Erasmus Days 15, 16 i 17 d’Octubre –

#Erasmus Days – Escolteu l’entrevista a dues mestres del Barrufet. Cliqueu aqui: ENTREVISTA RÀDIO SANT BOI

Durant tres dies, els dies 15, 16 i 17 d’octubre, es celebren els “Erasmus Days”, uns dies especialment dedicats a difondre i donar a conèixer els projectes Erasmus que es realitzen a  tota Europa. L’escola Barrufet participa al projecte Erasmus+ KA1I’m in! Inclusion in Action”. Durant aquests dies, tot i que les conseqüències de la pandèmia no ens han permés realitzar algunes activitats  com les havíem planejat, hem aprofitat els “Erasmus Days” per programar dues activitats: un event de difusió, participant al programa de ràdio “Dies de ràdio” a Radio Sant Boi i un event privat a l’escola: realització d’activitats de dramatització a Cicle Superior i una adaptació del sistema “Talk for writing” a l’aprenentatge d’una tercera llengua al Cicle Inicial. Properament podreu veure una notícia amb una mostra d’aquestes activitats.

L’experiència a Ràdio Sant Boi ha estat meravellosa. La Mònica Santacreu i el seu equip ens han fet sentir com a casa. Dues mestres de l’escola hem pogut explicar la nostra experiència al projecte Erasmus i quins resultats esperem aconseguir d’aquesta experiència, els nostres plans de futur…