CI+CM: Jornada JUGUEM EN FAMÍLIA

Avui dijous 15 de juny, la pista de la nostra escola Barrufet s’ha guarnit per festejar la jornada “Juguem en Família”, jornada que hem recuperat després de la pandèmia, i on tot l’alumnat de Cicle Inicial i Cicle Mitjà hem pogut gaudir plegats.

En aquesta jornada lúdica ens han acompanyat algunes famílies de l‘alumnat dels nostres cicles i hem pogut jugar a jocs tradicionals com la xarranca, l’arrancacebes, cordes individuals, cordes sogatira, cordes per fer el rellotge,  carreres de sacs, joc del mocador, jocs de bitlles…

Ha estat una jornada escolar i familiar molt agradable on ho hem passat molt bé i a més hem tingut una sorpresa final! Tots i totes hem pogut menjar-nos un gelat fresquet per alleujar la calor!

Us deixem algunes imatges d’aquesta jornada, esperant que us agradin molt. Fins molt aviat!