EDUDANSA 2019

Hola a tothom,

El passat 5 d’abril, els nens i nenes de 3r-A i 3r-B vam participar de l’acte Edudansa a la plaça de Sant Ildefons. Malgrat l’amenaça de pluja, vam passar un matí molt divertit amb nens i nenes d’altres escoles de la nostra ciutat i vam estar una bona estona movent l’esquelet.

La nostra coreografia era “El mig amic” de Peret, a qui molts anomenaven “El Rei de la Rumba” i que podeu trobar en el disc amb el mateix nom. La podeu tornar a sentir clicant aquí.

La dansa conjunta de totes les escoles és la Gallarda del Pou, el ball tradicional de Festa major de Corpus de Cornellà.

Volem donar les gràcies a la mestra de música per ajudar-nos a preparar aquests balls i a les famílies que van venir a visitar-nos, ens van veure i van fer moltes fotos i vídeos. Aquí sota en podeu veure algunes.

Galeria de fotos i vídeos

1. Isabel

Vaig tenir la sort de poder veure en directe aquesta activitat, que em va semblar molt, molt bonica. A més de la música i les danses, que van ser boniques i animades (felicitats per la feina, Júlia!!), també el fet de compartir i intercanviar amb altres nens i nenes d’escoles de la ciutat em va semblar molt emotiu.

Gràcies per fer que puguin participar en aquest tipus d’events!