EL NOSTRE PRIMER PERFIL DIGITAL

Bon dia cibernautes!

Durant aquests mesos, els nens i nenes de cicle inicial hem estat descobrint el món digital; mitjançant l’ordinador de sobretaula i les tauletes. Una vegada a la setmana hem disposat (i disposem) d’una hora amb mig grup per tal d’endinsar-nos en l’aprenentatge de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement (sota l’acrònim de TAC).

Durant el primer trimestre, vam realitzar nombroses activitats digitals a partir del nostre Entorn Digital d’Aprenentatge.

Cliqueu a la imatge per visitar-lo:

Hem experimentat amb diferents interfícies, programes, accions amb el ratolí i el teclat; alhora que practicàvem, de manera més lúdica, continguts de llengua i matemàtiques.

Durant aquest segon trimestre, hem treballat amb el processador de textos (Word), la cerca d’informació a la xarxa (amb 2n) i recentment, hem començat a treballar la comunicació interpersonal a través de la pàgina web de l’escola. Hem començat creant els nostres “perfils” digitals, presentant-nos i explicant coses sobre nosaltres. També vam fer una sessió de fotos amb les tauletes i les vam passar al servidor de l’escola mitjançant el correu electrònic del cicle.

A continuació us deixem l’enllaç per visitar els nostres perfils.

No us oblideu de fer comentaris!

Els veurem a informàtica i els respondran els mateixos nens i nenes!