TEATRE A INFANTIL: PEIX IRISAT

Aquest dimecres passat vam tenir la sort de poder veure i escoltar el conte del Peix Irisat interpretat per unes mares de P3 i la col·laboració especial d’una altra mare de l’escola aportant la música en viu amb la seva guitarra.

A tot infantil ens va agradar molt i agraïm tant els nens i les nenes com l’equip de mestres d’infantil la seva col·laboració i implicació. Moltíssimes gràcies !!!

Us animem a la resta de mares i també pares a participar explicant contes en altres moments dels mesos que ens queden per endavant. També us animen a participar en la Setmana Cultural de Sant Jordi, que en breu us informarem, per venir a explicar contes, sobretot de valors, en les Tardes de Contes.

A continuació podeu veure un petit recull de fotos de la funció. Galeria de fotos