FINALITZEM ELS TALLERS A INFANTIL

Hola famílies,

Com cada any a l’octubre vam iniciar a infantil els tallers d’Hort, Cuina, Danses i Jocs que fem entre els grups de P4 i de P5 els divendres de 9 a 10:30h del matí.

Aquesta setmana ja donem per acabada el cicle de tallers del primer trimestre i esperem que us hagin agradat les fotos i que amb els vostres fills/es us continuïn explicant com s’ho han passat i què han fet. Al segon trimestre reprendrem els tallers amb la incorporació dels alumnes de P3.

Al taller de l’hort ja hem plantat les nostres primeres llavors: faves, pèsols, cebes i enciams. A més d’anar regenerant el compostador amb pells i peladures de fruites del dia anterior.

Al taller de cuina hem elaborat pastissos de carbassa, carbassó i en els dos darrers tallers de pastanaga, boníssims.

En els tallers de danses i de jocs els alumnes no han parat de moure’s al so de la música i de jocs dinàmics.

Tots/es junts/es han fet que aquests divendres fossin diferents i divertits per les nostres zebres i taràntules.

A continuació us deixem diferents links dels tallers, que a cada sessió nova hem anat incloent més fotos.

TALLER D’HORT

TALLER DE CUINA

TALLER DE JOCS

TALLER DE DANSES

1. Isabel

Gràcies per compartir aquests moments. Estan molt motivats, i es nota que disfruten molt. A casa ens agrada molt aquesta manera de treballar, endavant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *