TREBALLEM PER LA IGUALTAT I LA COEDUCACIÓ

Alumnes de 6è. de l’escola van participar a l’acte del Dia Internacional de l’eliminació de la violència envers les dones.

1. Isabel

Un discurs magnífic! Ho van fer molt, molt bé.
    És molt important que des de CASA es treballi moltíssim aquest tema i per això el meu agraïment a l’escola per treballar també amb les nenes i els nens la coeducació, ja que és molt important que des de petites i petits coneixin aquesta situació i aprenguin a detectar-la i dir NO A LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES.

Felicitats a les nenes i nens de sisè de l’Escola Antoni Gaudí. Molt grans!!!!