PROJECTE ESCOLA IMPREMTA

Una de les preocupacions que tenim com escola de la Xarxa d’Escoles Sostenibles de Catalunya és la reducció de residus i la reutilització de materials.

Per aquest motiu, des d’aquest curs estem inscrits en el projecte Escola Impremta de reutilització de materials sobrants de les empreses d’impremta i arts gràfiques.

La donació de materials està tenint molt bons resultats artístics, així com d’estalvi econòmic i de residus.

Les famílies heu pogut veure aquests materials en les decoracions de la castanyada, de Nadal i ben aviat ho veureu per Carnaval, tant en les disfresses com en la decoració de l’escola.

Podeu trobar més informació a la pàgina web del projecte http://escolaimpremta.com/ i al facebook d’Escola Impremta