FINALISTA PUNTS DE LLIBRE DE CORNELLÀ

Com cada any a Cornellà se celebra el concurs de punts de llibre de la ciutat on totes les escoles i instituts públics estan convidats a participar.

La temàtica d’aquest 2018 era el reconeixement de les matemàtiques en el nostre dia a dia i, a més a més, com homenatge a aquesta àrea isntrumental que a principi del S.XX només estava recollida en vuit llibres i que actualment hi ha més de tres-cent mil per haver derivat en una dimensió clau en altres camps d’estudi.

La nostra escola va participar en tres categories, una per infantil i dues per primària i hem tingut una finalista en la categoria de petits: Martina Nofuentes Calero… que a l’hora de pujar a l’escenari li va entrar la vergonya, però a nivell individual va voler que la fotografièssim amb el seu diploma.

Aprofitant aquestes línies volem felicitar l’esforç de tots els/les nostres alumnes de tots els cursos per haver participat un any més amb la vostra imaginació i dedicació als punts de llibre de Cornellà.

En el següent LINK trobareu un breu recull d’acte celebrat a la Biblioteca de Sant Ildefons el passat 27 d’abril i on si us apropeu, durant aquest mes de maig, podreu veure exposats els punts de llibre finalistes i els guanyadors de totes les categories a dins de la mateixa biblioteca.