PRIMÀRIA: CELEBREM EL CARNAVAL

El passat divendres, a l’escola Antoni Gaudí, vam celebrar el Carnaval. Vam ballar unes danses a la pista de bàsquet i vam disfressar-nos.

Vam poder gaudir d’un dia molt agradable, ja que feia molt bon temps. Vam poder compartir-ho amb els companys/es de classe i alhora amb els nostres familiars, com a públic.

Cliqueu a la FOTO per a veure totes les imatges.

1. Isabel

Va ser una desfilada fantástica. Les disfresses maquíssimes totes. És un pas realment important pel medi ambient haver deixat d’utilitzar bosses de plàstic, enhorabona.
    La col.laboració de les famílies també em sembla una molt bona idea, ja que així compartim estona amb famílies que potser no coneixiem o bé, que no coincidim.
    Les danses, l’elecció de la música, també estupenda.
    Resumint, em va agradar moltíssim.
    Moltes gràcies per tota la feinada!
    Felicitats a tot l’equip de l’Antoni Gaudí!

1. Pili

Una celebració expectacular. Tant les disfresses com la música escollida.
      Especial menció a la Júlia per tota la feina i agraïment pesonal a les famílies que ajuden cada any a l’elaboració de les disfresses. Moltes famílies per temes laborals no hi podem participar.
      Seguiu així Antoni Gaudí!!

2. Pili

Una celebració maquísima.
    A mí personalment em va a agradar moltíssim. L’elecció de les disfresses i cada cançó segons la disfressa. Molt original
    Especial menció a la Júlia per la seva gran feina i agraïment a les famílies que ajuden en l’elaboració de les disfresses. Hi ha moltes famílies que per motius laborals no podem ajudar i s’agraeix que altres pares i mares hi vagin.
    Seguiu així Antoni Gaudí!!!!