AVALUACIONS 2n. trimestre.- ED. PRIMÀRIA

Benvolgudes famílies,

Us informem que la vostra tutora/tutor us farà arribar per mail l’informe d’avaluació del vostre fill/a, corresponent a la 2a. avaluació i al període del 8 de gener al 12 de març de 2020.

Aquests informes teníem previst entregar-los personalment a través dels vostres fills/es, com habitualment fem quan ens trobem a l’escola. Donades les circumstàncies actuals, on estem confinats a casa per la crisi sanitària del coronavirus, aquest informe us el fem arribar per mail en format pdf, el divendres 3 d’abril.

Amb tota probabilitat a partir del 14 d’abril seguirem el curs escolar, però de manera virtual, això vol dir que després de Setmana Santa els nens i les nenes NO tornaran a l’escola, però continuarem el curs, el tercer trimestre des de casa.

És molt important que mantingueu el contacte amb la vostra tutora/tutor. Ella/ell us anirà enviant missatges a través del vostre correu electrònic amb les feines i tasques que han de fer els nens i les nenes, és molt important que el tingueu actiu i connectat.

A través de la pàgina web de l’escola, els mestres anirem penjant també diferents activitats. L’heu de consultar sovint.

És important també que els vostres fills/filles no perdin els víncles amb els seus companys/es del seu grup i de l’escola. Us recomanem com a mares/pares que entre vosaltres mantingueu contactes amb les famílies del vostre grup.

Durant el període de vacances de Setmana Santa, del 4 al 13 d’abril no enviarem cap correu a les famílies, ni contestarem a cap. Els nens i les nenes tindran feines que els mestres us hauran indicat. Espero que ho respecteu.

Volem continuar treballant amb els vostres fills i filles, els nostres alumnes. Donades les circumstàncies, ho estem fent, cercant les alternatives possibles perquè així sigui.

És un repte per nosaltres, ho intentarem de fer de la millor manera, aquesta és la nostra intenció.

Com us he comentat moltes vegades a l’escola i en diferents ocasions, les famílies i els mestres ens toca treballar junts tots plegats. Família i mestres, ara és el moment. Som una pinya, ara més que mai.

Vosaltres sou l’eix principal, conjuntament amb els mestres per tal de poder continuar treballant per l’educació dels vostres fills i filles.

No tinc cap dubte que tots junts ho farem possible. Tots plegats !!!!

* Quan us arribi el correu amb l’informe del vostre fill/a, si us plau, contesteu aquell correu amb un OK, així ens dóna garanties de que l’heu rebut, gràcies