ACTE DE PRESENTACIÓ DEL CURS 2019-20.- XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT

El passat dimarts 22 d’octubre, un representant de cada classe de l’escola, va anar a l’auditori de Sant Ildefons a veure l’acte de presentació del curs 2019-2020 de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Cornellà.

Allà, ens van explicar el conte del cirerer, fet amb material reciclat, vam veure un vídeo amb tots els projectes que van fer les escoles el curs passat relacionats amb la sostenibilitat, i on vam sortir també nosaltres explicant el nostre projecte entorn a la setmana europea de prevenció de residus, i vam cantar la nova cançó de la XESCO.

Finalment, vam pujar a l’escenari per recollir un diploma on ens reconeixen el nostre gran compromís, que tenim a l’escola, amb la sostenibilitat.

Va ser molt emocionant!

La XESC es pot definir com una xarxa de xarxes de centres educatius que desenvolupen programes d’educació per la sostenibilitat.

Per a més informació sobre la XESC podeu consultar la web http://www.xesc.cat/