ENS VISITA EL TIÓ 1 comentari / Per admin / 14 de desembre de 2020 / 2n 3r General Portada Primària / festes, festes de nadal, nadal 2020, tió El TIÓ ja ha arribat a l’Escola L’hem trobat amagat per l’hort i amb moltes gana…… És un TIÓ SALVATGE, nosaltres el cuidarem molt bé……
Isabel 14 de desembre de 2020 a les 21:31 Quina il.lusió! Gràcies per continuar amb les tradicionales malgrat tot! 🥰 Respon
Quina il.lusió! Gràcies per continuar amb les tradicionales malgrat tot! 🥰