3r Premi del pessebre

📢 **Gran Notícia!** 🎉

Estem molt emocionades d’anunciar que la nostra escola ha guanyat el TERCER PREMI al concurs de pessebres! 🌟🎄

Volem felicitar especialment la mestra Lídia de Religió per la seva dedicació, creativitat i esforç, i donar les gràcies a tots els infants que han participat amb tanta il·lusió. Sou un exemple de treball en equip i compromís!

Aquest premi és de tots i cada figura del nostre pessebre representa la màgia que hem creat plegats. Gràcies per posar-hi el cor! 💛

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut