Iniciem el joc simbòlic!

“Jugar, para un niño, es la posibilidad de recortar un trocito
de mundo y manipularlo” (Francesco Tonucci)

Cada dijous després del pati, les aules d’infantil es transformen en petits escenaris de joc simbòlic que permeten als nostres infants aprendre “jugant a ser”. Es tracta d’una activitat internivell, on els alumnes de totes les aules d’infantil estan barrejats.
En concret els racons de joc simbòlic que tenim a l’escola són el de cotxes, la caseta, la botiga, els metges, la jardineria, la perruqueria, les construccions, els animals i les disfresses.
El joc simbòlic és molt important en el desenvolupament dels nostres petitons perquè a través d’aquest es recreen i s’interioritzen les complexes relacions humanes (amistat, conflictes, mediació, ajuda…), a la vegada que permet el creixement afectiu, motriu, cognitiu, social i comunicatiu.
Mireu que bé que ens ho passem!
Clica la imatge per veure totes les fotos!