Graduació de P6

Aquest dimecres, els alumnes de P6 van celebrar la seva festa de graduació. Va ser un acte molt emotiu, ple de records, somriures i emocions compartides.

Des de l’escola els desitgem molta sort en la nova etapa que estan a punt de començar. Sempre us recordarem!