QUINA EMOCIÓ! AVUI HAN ARRIBAT ELS PATGES REIALS A L’ESCOLA!

Aquestes dates són molt especials per a l’escola, hi ressonen arreu les nadales i les felicitacions, guarnides amb les decoracions tradicionals i les més noves. I enmig de tot aquest ambient nadalenc, ja fa uns quants anys que gaudim de la visita dels patges de Ses Magestats els Reis d’Orient, que venen a recollir les nostres cartes i els nostres desitjos.

La visita d’aquest any ha sigut avui i tots els nens i nenes d’infantil i cicle inicial teníem les cartes preparades. Les havíem escrit o decorat amb l’ajuda de les mestres durant aquests dies. Els patges han arribat motoritzats!!! Els hem rebut amb una gran cridòria. A continuació el Patge ens ha llegit una carta de part dels Reis felicitant-nos per les coses que fem bé i ens ha advertit de quines hem de millorar. Tot seguit ens ha ensenyat el llibre Blanc i el llibre Negre. Esperem que tots estiguem apuntats en el BLANC!!!!! I per últim li hem donat les cartes. Tots els alumnes hem marxat contents amb els caramels que ens han repartit els patges i amb un somriure immens.

Us animem a veure totes les imatges que us presentem a continuació, clicant a sobre d’aquesta imatge, i també us animem que observeu i gaudiu de les caretes de sorpresa, alegria, joia…i d’alguna que altra llagrimeta davant la presència dels patges reials!