Primers dies a Educació Infantil

Per fi hem començat el curs i aquí us deixem algunes imatges dels nostres primers dies 🤩.

Els nens i nenes d’I3 hem passat els primers dies d’adaptació i coneixença de l’escola🏫 , el pati i les nostres aules! De fet, ens ho hem passat d’allò més bé jugant a la cuineta, la caseta🏠, nines, cotxes🚗, plastilina, etc., pintant🖍 i coneixent-nos als uns als altres!

Els infants d’I4 hem agafat el curs amb molta força fent un munt d’activitats com jugar a enganxar gomets a la persona que es digui, hem ballat🎵, hem escoltat i mirat contes 📚, hem pintat🖌…

L’alumnat d’I5 també hem jugat amb puzzles🧩 i altres jocs 🎲, hem cantat i ballat🎶, hem llegit i escoltat contes 📚 i ens hem retrobat amb els nostres estimats companys i companyes!

Cliqueu a la imatge per a veure més 📸