Anem al LAB-06 de Manresa!

Aquest dimarts els nens i nenes d’infantil hem anat al LAB 0_6 de Manresa i ens ho hem passat d’allò més bé! Hem observat els minerals, fòssils i ossos amb 🔎 i en radiografies, hem après tot jugant amb miralls, ⚖ i 🎾🎱⚾ de diferents tipus, hem experimentat ratllant i tallant🔪 diferents menjars 🍅🍊🌿🌶🍇 i hem jugat amb llanternes de colors.

Si cliqueu a la fotografia 📸 veureu més imatges.

Sortida al CAI

El passat dimecres 9 de Novembre, l’alumnat de 4rt de l’escola vam anar caminant a l’estadi Municipal d’Igualada per tal de realitzar jornades atlètiques.

Allà vam poder gaudir d’unes activitats d’atletisme que hem anat treballant a l’àrea d’educació física com són els relleus, el salt d’alçada, el salt de llargada, el llançament de pes i les tanques, en les pistes d’atletisme.

Ens vam dividir en petits grups per tal de fer les diferents activitats al llarg de tot el matí, i ens ho vam passar d’allò més bé.

Cliqueu la imatge per veure més fotografies.

Racons de llengua catalana!

Durant aquest curs els i les alumnes de 5è fan un treball de gramàtica i ortografia a partir de racons.

Treballem diferents aspectes de la llengua de forma dinàmica i motivadora, a més moltes de les activitats proposades ajuden a millorar el treball en grup. D’altres ajuden a potenciar les eines digitals a partir del treball amb Chromebooks.

Cliqueu per veure més 📸

 

I4 vista la Biblioteca Mont-Àgora!

Fa uns dies, els infants d’I4 van anar a la Biblioteca Mont-Àgora de Santa Margarida de Montbui. Allà, la Marta els hi va explicar el conte Els colors de l’Àfrica🌈🌍. Després, van pintar els animals de l’Àfrica de tots colors i els van enganxar en un mural. Per acabar, van gaudir d’alguns dels llibres📚  i contes 📗📘📙 preciosos que hi ha a la biblioteca del nostre municipi.

Ens ha encantat anar a la Biblioteca i ens han dit que hi podem anar sempre que vulguem amb la nostra família!

Happy Halloween!

La setmana passada vam celebrar el Halloween 🎃 juntament amb la Castanyada🌰!

Els nens i nenes d’infantil vam fer manualitats: a ghost 👻, a monster 👹 and a pumpkin 🎃. AAAAAHHHHH, how SCARY😱!

A més, vam anar a veure totes les pumpkins 🎃 que han fet els i les alumnes de l’escola, vam fer un photocall📸 i fins i tot un TRICK or TREAT 🍭🍬!

Aquí teniu algunes imatges:

Els Mitjans Celebrem la Castanyada

Aquest divendres els/les alumn@s de 1r, 2n i 3r hem celebrat la castanyada tots plegats. Vam realitzar cinc grups barrejant-nos i vam realitzar 5 tallers/activitats relacionades amb aquesta festa i amb Halloween. Volem agrair als/les alumn@s de 6è l’ajuda que ens van oferir. Després vam anar a veure la castanyera que ens va explicar una història ben màgica. A última hora del matí vam seure en rotllana al pati i els castanyers/es de 6è ens van repartir les castanyes.

A la tarda vam fer un cinema amb 5 sales i cadascú va escollir una películ·la per veure.

Va estar un dia genial!!

Gaudim de la castanyada!!

Els i les alumnes de 4t i 5è fa dies que preparen el dia de la castanyada, han fet dibuixos per decorar l’aula i han quedat molt boniques.

Avui han realitzat un taller on han rebut l’ajuda dels castanyers i les castanyeres de 6è. Han fet una manualitat per poder ficar les castanyes que més tard ens hem menjat tots plegats al pati de l’escola.

A la tarda hem transformat el passadís de grans en un cinema, on cada alumne ha pogut triar quina pel·lícula veure menjant unes boníssimes crispetes.

Bona CASTANYADA !

FEM DE CASTANYERS I CASTANYERES

Aquest any els nens i nenes de sisè hem fet de castanyers i castanyeres!!! A l’inici del matí ens hem acabat de preparar, i tot seguit hem anat a ajudar als nostres companys i companyes  a fer el taller del dia de la castanyada.

Seguidament, hem estat els encarregats de preparar les paperines i de repartir les castanyes per a tots els nens i nenes de l’escola.

Per finalitzar el dia hem transformat el passadís de grans en un cinema, on els nens i les nenes han vist una pel·lícula menjant unes boníssimes crispetes.

BONA CASTANYADA A TOTHOM!!!

Cliqueu per veure més 📸