1r i 2n PARTICIPEM A LES JORNADES ESPORTIVES

Ahir, dilluns 26 de setembre, les nenes i els nens de 1r i 2n vam poder participar de les jornades esportives organitzades per l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui. Juntament amb els alumnes de les altres escoles del municipi vam gaudir d’un matí ple d’activitats.

Ens ho vam passar molt i molt bé! A continuació us deixem un recull de fotos de cada curs:

Cliqueu aquí per veure les fotos de Primer

Cliqueu aquí per veure les fotos de Segon

 

3rs: Inici de Curs

Benvingudes famílies, els alumnes de tercer han començat el curs realitzant una divertida dinàmica de coneixement de grup on havien d’escriure qualitats de tots els companys i companyes. Posteriorment han creat un dibuix que hem exposat a l’aula. Us deixem un petit recull de fotos per a que veieu com va anar tot plegat.

Primers dies a 1r

Els nens i nenes de primer hem començat un nou curs amb moltes novetats! Hem canviat d’edifici i ja juguem al pati dels més grans.

Aquests primers dies hem estat coneixent l’escola: la nostra aula, la classe de plàstica, la classe de música i la classe on farem els desdoblaments! Després d’uns quants dies ja ho tenim tot controlat.

Quines ganes que teníem de començar aquest nou curs!

FOTOS DE 1r A

 

 

 

 

 

 

FOTOS DE 1r B

ÚLTIMS DIES DE CURS A INFANTIL!

Aquests últims dies, els nens i nenes de l’edifici dels petits hem fet una celebració cada dia!

  • Dilluns: LA FESTA DE L’AIGUA! 💦💦 Ben equipats amb tovallola i banyador, els nens i nenes s’ho han passat d’allò més bé remullant-se i jugant a la pista de l’escola!
  • Dimarts: LA FESTA DEL CARDIO! 💗Hem realitzat diferents propostes d’activitats físiques i hem gaudit d’un esmorzar dels que agraden molt al nostre CARDIO: meló🍈 i síndria 🍉!
  • Dimecres: L’ÚLTIM DIA! En el que hem gaudit d’un esmorzar boníssim  i un gelat 🍦ben refrescant!

Per últim, desitjar-vos a totes les famílies que passeu un molt bon estiu!! Ens veiem a la tornada amb les piles carregades!

BON ESTIU!! 🌞⛱🌊