Sortida al CAI

El passat dimecres 9 de Novembre, l’alumnat de 4rt de l’escola vam anar caminant a l’estadi Municipal d’Igualada per tal de realitzar jornades atlètiques.

Allà vam poder gaudir d’unes activitats d’atletisme que hem anat treballant a l’àrea d’educació física com són els relleus, el salt d’alçada, el salt de llargada, el llançament de pes i les tanques, en les pistes d’atletisme.

Ens vam dividir en petits grups per tal de fer les diferents activitats al llarg de tot el matí, i ens ho vam passar d’allò més bé.

Cliqueu la imatge per veure més fotografies.