Projecte artístic a “ART and CRAFT”!

Els alumnes de 5è i 6è han començat un projecte de centre relacionat a l’àmbit artístic. A art and craft treballaran com sempre en llengua anglesa.

L’alumnat de 6è ha començat a treballar l’artista Keith Haring, i els i les alumnes de 5è comencen a treballar Vicent Van Gogh. Els dos nivells estan elaborant lapbooks amb informació sobre la vida dels artistes, sobre el seu estil artístic i altres curiositats. Per finalitzar el projecte els més grans, alumnat de 6è, faran un mural inspirat en les obre de Keith Haring.

Més endavant podreu veure els resultats!

Cliqueu per veure les 📸