Els grans a les JORNADES ESPORTIVES MUNICIPALS !

Avui els grans de l’escola (P5 i P6) han pogut gaudir a la jornada esportiva municipal al camp de futbol Sant Maure.
Allà s’han trobat amb els alumnes de les diferents escoles del municipi i han participat en diferents activitats esportives en una bonica jornada de convivència. Els nens i les nenes han gaudit molt de totes les activitats i han passat un matí diferent.

Cliqueu per veure fotografies.

 

Brown bear a I4

Amb l’alumnat d’I4 hem repassat els colors i els animals amb el conte de “🐻Brown bear, brown bear, what do you see👁️👁️​?“.

Si cliqueu a la 📷​​ podreu veure alguns racons d’activitats i el procés de creació del nostre propi llibre​📖​ per a què us el puguin explicar a casa🏠​!

Aquí teniu el conte online.

Mitjans (P1, P2, P3 i P4). Jornades Esportives. Setmana Europea de l’Esport.

Dilluns els alumnes de primer i segon vam participar de la jornada esportiva organitzada per l’ajuntament de Santa Margarida al camp de futbol del Sant Maure. Dimecres els hi va tocar el torn als alumnes de tercer i quart. Les activitats van estar genials i les monitores i monitors esportius que ens van acompanyar durant tot el matí van estar de 10. Volem felicitar als organitzadors d’aquesta jornada ja que va ser un dia molt especial i divertit pels nostres alumnes. Us deixem les imatges de les jornades.

Primers dies a Educació Infantil

Per fi hem començat el curs i aquí us deixem algunes imatges dels nostres primers dies 🤩.

Els nens i nenes d’I3 hem passat els primers dies d’adaptació i coneixença de l’escola🏫 , el pati i les nostres aules! De fet, ens ho hem passat d’allò més bé jugant a la cuineta, la caseta🏠, nines, cotxes🚗, plastilina, etc., pintant🖍 i coneixent-nos als uns als altres!

Els infants d’I4 hem agafat el curs amb molta força fent un munt d’activitats com jugar a enganxar gomets a la persona que es digui, hem ballat🎵, hem escoltat i mirat contes 📚, hem pintat🖌…

L’alumnat d’I5 també hem jugat amb puzzles🧩 i altres jocs 🎲, hem cantat i ballat🎶, hem llegit i escoltat contes 📚 i ens hem retrobat amb els nostres estimats companys i companyes!

Cliqueu a la imatge per a veure més 📸

JA SOM A PRIMER!!!!

Els nens i les nenes de primer estem gaudint molt d’aquests primers dies d’escola. Tenim moltes novetats: les aules, els companys i companyes, les mestres, els espais, les feines….. però hem de dir que ens estem adaptant molt i molt bé!

Tots els dimarts a la tarda ens trobem les dues classes de P1 i fem racons. Podeu mirar les fotos i comprovar com ens divertim mentre aprenem!

Dia de la ciència i sobre rodes

Durant l’última setmana de curs, a la Comunitat de Petits vam poder gaudir del dia de la Ciència, realitzant plegats diferents experiments Emoticons 1.2 🧑🏿‍🔬 També, vam celebrar el dia sobre rodes amb les nostres bicis i patinets 🛴 🚲

Podeu veure un petit tastet de les nostres experiències clicant a la Camera with Flash on Microsoft Teams 15.0