Mitjans (P1, P2, P3 i P4). Jornades Esportives. Setmana Europea de l’Esport.

Dilluns els alumnes de primer i segon vam participar de la jornada esportiva organitzada per l’ajuntament de Santa Margarida al camp de futbol del Sant Maure. Dimecres els hi va tocar el torn als alumnes de tercer i quart. Les activitats van estar genials i les monitores i monitors esportius que ens van acompanyar durant tot el matí van estar de 10. Volem felicitar als organitzadors d’aquesta jornada ja que va ser un dia molt especial i divertit pels nostres alumnes. Us deixem les imatges de les jornades.