Els mitjans fem màscares de Carnaval
14/03/25Aquestes últimes setmanes els mitjans hem estat creant, a l’àrea de plàstica, les nostres pròpies màscares de Carnaval amb material reciclat. Els cartons, els tubs de paper, les oueres i molts d’altres materials que hem trobat per l’aula han servit per crear unes màscares molt originals, totes elles diferents i molt boniques.
Ha estat un procés creatiu on tots i totes hem gaudit molt. A vegades no calen grans materials… amb imaginació i creativitat construïm coses increïbles.
Mireu el resultat clicant a la foto!
Els ECO-WARRIORS participen al fòrum d’escoles verdes
13/03/25Ahir els Ecowarrior vam participar al fòrum d’escoles verdes que es va celebrar al Montàgora. Allà vam muntar una paradeta per explicar el nostre projecte a les altres escoles i vam poder compartir moltes idees molt interessants.
A mig matí vam pujar a la Tossa, allà vam plantar diferents plantes aromàtiques restaurant així una zona malmesa.
Ha estat una experiència inoblidable i molt enriquidora.
Visitem la biblioteca i descobrim un món de contes!
12/03/25Al llarg d’aquests mesos, hem fet una sortida molt especial a la Biblioteca Municipal de Santa Margarida de Montbui 🏫! Ens van explicar un conte 📖 preciós que ens va captivar des del primer moment. Després, vam poder mirar i fullejar molts llibres i contes 📚 de la biblioteca, descobrint històries plenes d’aventures i personatges màgics 🧙🧚🧜. Per acabar, vam pintar 👩🏻🎨👨🏽🎨 diferents animals amb molta creativitat i colors 🎨.
Aquesta iniciativa ens ha ajudat a conèixer els serveis de la biblioteca i a despertar el gust per la lectura des de ben petits.
Ens ho vam passar pipa i ja estem desitjant tornar-hi per continuar gaudint dels llibres! 😊
Cliqueu la 📸 per veure’n ➕!
P1 – Treballem l’arbre genealògic
11/03/25L’alumnat de primer estem treballant la família i aquests últims dies hem parlat del nostre arbre genealògic: què és, com es fa, quines persones hi surten…
Hem portat fotografies de casa i hem pogut elaborar el nostre propi arbre i, també, hem pogut comprovar que hi ha diferents tipus de família; algunes més grans i extenses, altres més petites…. però que el més important és que TOTES són famílies i els seus membres són importants per nosaltres.
Cliqueu la imatge per veure com hem treballat.
P3 – Projecte Nova York a Anglès
07/03/25Avui els nens i nenes de tercer hem dut a terme una activitat molt especial dins del projecte de Nova York que estem treballant a l’àrea d’anglès. Hem fet una videoconferència amb en Kris, un noi que viu a Nova York. Li hem pogut fer moltes preguntes i després hem pogut parlar en anglès sobre diferents temes que ens interessaven.
Ha estat una gran experiència!
Gràcies Kris
P4 carnestoltes Krakens
05/03/25P5- Carnestoltes a l’Escola: Una Setmana de Disbauxa i Diversió!
04/03/25La setmana passada, la nostra escola va viure una gran festa de Carnestoltes, amb activitats divertides i moltes sorpreses per a tot l’alumnat. De dimarts a divendres vam gaudir d’una gran varietat d’activitats relacionades amb aquesta celebració tan especial.
Tot va començar dimarts, quan va arribar el rei Carnestoltes, qui ens va explicar les consignes de la setmana. La temàtica de la setmana va ser molt variada i va animar a tothom a participar amb entusiasme.
- Dimecres: La consigna era venir vestits d’alguna cosa relacionada amb el mar. El pati es va omplir de pirates, peixos i mariners de tots els colors!
- Dijous: Ens va tocar portar alguna cosa divertida al cap, i vam veure tota mena d’accessoris divertits al cap que van fer riure a grans i petits.
- Divendres: Per tancar la setmana, vam venir tots amb pijama! La diversió va ser doble, perquè a més de sentir-nos còmodes, vam riure molt amb els dissenys més originals.
Però això no va ser tot! Dijous vam celebrar també el tradicional Dijous Llarder. Al matí, vam sortir a fer una ruta a Can Titó, amb la possibilitat de fer-la a peu o en bicicleta. Alguns alumnes van optar per caminar, mentre que altres es van aventurar a fer el recorregut sobre dues rodes. Va ser una activitat fantàstica, plena d’aire fresc i natura.
Finalment, divendres a la tarda vam gaudir d’una mostra de disfresses de cada classe, on vam veure els alumnes mostrar les seves creacions inspirades en el nom de la seva classe. Va ser una tarda plena de color, creativitat i, sobretot, molta diversió!
En resum, va ser una setmana molt especial, plena de disbauxa, somriures i diversió. El Carnestoltes ens va portar moments inoblidables i estem desitjant que arribi l’any que ve per tornar a gaudir d’una altra gran festa!
Si cliqueu a la foto veureu el recull fotogràfic de la setmana.
Carnaval a Mitjans
01/03/25Aquesta setmana hem celebrat el carnaval i ens ho hem passat genial. Dimarts ens va visitar el rei Carnestoltes i ens va dictar les ordres: dimecres ens vam disfressar d’algun personatge relacionat amb l’aigua, dijous un pentinat o complement al cap vam lluir i divendres amb pijama pel matí i a la tarda de surfistes per ballar. Mireu les fotos a l’àlbum!













