FESTIVAL DE NADAL

L’últim dia de trimestre vam celebrar el Concert de Nadal.

Va ser una vetllada molt emotiva amb un èxit rotund de participació. Tots els infants de l’escola van cantar la cançó que havien assajat amb tanta il·lusió i el resultat va ser excel·lent.

Després, vam celebrar unes campanades molt originals i les mestres van animar la festa amb una sessió de música i ball!

Des de l’escola volem agrair la tasca de totes les mestres, especialment a la Noèlia i la Mª Rosa, per la dedicació i l’esforç per celebrar un Concert tan brillant.

També volem fer una agraïment a l’AFA de l’escola i a l’Ajuntament, per facilitar-nos les coses i ajudar-nos en l’organització de l’esdeveniment.

Podeu veure tot el festival a continuació.

BON NADAL!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *