CELEBREM EL CARNESTOLTES

Durant la setmana del 5 al 9 de febrer vam celebrar la festa del Carnestoltes a l’escola.

Durant tota la setmana vam seguir al peu de la lletra les consignes que ens va manar la Toltes i tota la comitiva dels poca-soltes.

El dijous vam anar a rebre la Toltes amb tots els nens i nenes de Tàrrega i rodalies, i gràcies a la nostra alegria vam aconseguir convèncer el Grizz que celebrés el carnaval amb nosaltres.

Per acabar la setmana, vam celebrar una desfilada al gimnàs de l’escola. Tots els grups van poder ensenyar les seves disfresses amb la cançó que havien escollit.