A L’AIGUA!

L’alumnat de Cicle Inicial ha començat l’activitat de natació.

Els infants de primer i segon de primària realitzaran a la piscina 8 sessions amb la finalitat de familiaritzar-se amb el medi aquàtic i afavorir el seu desenvolupament motriu. En totes les sessions disposem de dos monitors titulats, cosa que possibilita organitzar l’alumnat en dos grups i adaptar les sessions als diversos nivells que hi ha a la classe.

Esperem que tots els nens i nenes puguin gaudir d’aquesta experiència i percebin el medi aquàtic com una altra possibilitat per practicar activitat física.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *