100 ANYS EXPLICANT HISTÒRIES

El dia 13 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Ràdio, i enguany es commemoren els 100 anys de la primera emissió readiofònica a Catalunya.

Per a celebrar-ho, el Serveis Educatius han proposat dur a terme la preparació col·laborativa d’un programa radiofònic. La iniciativa consisteix a animar els centres a enregistrar una peça sonora basada en un conte, llegenda o relat popular arrelat al territori.

En el nostre cas, el conte escollit ha estat “La Rosalia. El Cacauero i la Rubinada de Santa Tecla”. L’elecció ha estat aquesta ja que és una història escrita per exalumnes de la nostra escola i va ser el guanyador del concurs de contes infantils de l’Associació Guixanet l’any 2018. És per això que ens fa una especial il·lusió enregistrar aquest relat.

Esperem que us agradi.

En aquest enllaç podeu escoltar la resta de relats que han participat.