Benvolgudes famílies,
aquest curs la Setmana Cultura ha tingut de tot i més. El tema escollit pels infants ha estat “ELS ESPORT” i, hem volgut fer una aproximació a alguns esports no tant coneguts o practicats, com altres.
Hem fet sortides per fer escalada, a la Panxa del Bou. Vam conèixer les tècniques, els materials i les modalitats. I va ser una experiència genial!
També, vam tenir la visita d’un atleta que ens va explicar coses sobre l’atletisme, i a l’endemà vam poder apropar-nos a la Pista Coberta Carme Valero, per practicar curses, salts i llançament de pes, en un espai immillorable!
Vam descobrir l’Ultimate, un joc que fa servir un disc volador. Ens vam confeccionar un nosaltres mateixos. Coneixent els valors d’aquest esport, que és conegut com el “joc de l’amistat”, pels valors que transmet.
Finalment, vam conèixer més coses sobre les Olimpiades d’estiu i d’hivern, a més de esportistes de Sabadell ben reconeguts, ens ha omplert una setmana que va acabar en una festa de Carnestoltes ben divertida!
Els infants, van fer el seu propi recull a l’Amadeu Sport News, i aquí un recull d’imatges d’una setmana plena d’esport, salut i bona companyia!


