Pregó i rebuda del rei Carnestoltes
15/02/23El dilluns 13 de febrer hem anat al pati gran amb tota l’escola per rebre el rei Carnestoltes. També hem escoltat el pregó que van fer els alumnes de 6è. Després, hem ballat una estona i hem fet gresca, amb les nostres corones fetes per… Llegeix més»



