Sortida a la costa: aprenentatge en viu!

L’alumnat de 5è de primària ha gaudit d’una enriquidora sortida a la platja de Sitges i al port de Vilanova i la Geltrú, on han pogut viure una experiència d’aprenentatge en contacte directe amb l’entorn.

A la platja de Sitges, els alumnes han realitzat una recerca de restes d’éssers vius a la vora del mar, observant i identificant diferents elements que arriben a la sorra. Aquesta activitat els ha permès conèixer millor la biodiversitat marina i prendre consciència de la importància de preservar el medi natural.

La jornada ha continuat al port de Vilanova i la Geltrú, on han tingut l’oportunitat de veure en directe la subhasta del peix, descobrint així tot el procés que segueix el peix des que arriba al port fins que el trobem a les peixateries.

Ha estat una sortida molt completa, que combina coneixement, observació i experiència real, i que de ben segur quedarà en el record dels nostres alumnes.

Aquí us deixem unes imatges de la sortida!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>