VISITEM EL BUTTERFLY PARK

Dimecres passat l’alumnat d’ESO i Pas a Pas vam visitar el Butterfly Park situat a la Costa Brava, en una zona de gran riquesa natural i cultural, a prop del Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà, i a pocs km del Parc Natural de Cap de Creus i del Parc Natural de l’Albera. En un hivernacle de 2000 m2 han recreat una selva tropical, on les papallones, les aus i altres animals són els protagonistes. Les plantes són fonamentals per aconseguir l’ambient adient i un funcionament ecològic equilibrat.

Algunes de les grans curiositats que vàrem trobar al parc són la papallona més gran del món, l’Attacus Atlas. El colom més gran del món, el Goura victoria i els Muntjaks, uns fabulosos cérvols asiàtics, d’entre molts altres animals.

Actualment a més a més de ser un zoo diferent s’han convertit en un centre d’acollida, ja que els ocells que podem trobar al parc provenen de la cria en captivitat o d’adopcions de particulars que ja no se’n poden fer càrrec, en general animals que no podrien subsistir en llibertat.

Va ser una experiència enriquidora on alguns d’ells van gaudir del coneixement i la proximitat amb aus i animals que sovint no poden veure.

Després de la visita vàrem anar a dinar a un parc de Girona, on jugarem i  gaudirem dels diferents jocs que hi havia al parc.

Com sempre, les sortides escolars ens aporten diversió assegurada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *