Material adaptat logopèdia

A continuació us presentem alguns recursos que us poden ser de servei.

ARASAAC

A l’escola utilitzem majoritàriament els pictogrames Arasaac com a recurs gràfic per facilitar la comunicació.

Si cliqueu a la imatge podreu accedir a la pàgina web oficial.

PLAPHOONS

Alguns alumnes de l’escola utilitzen com a suport un plafó de comunicació basat en el sistema de programari lliure Plaphoons.

Podeu descarregar-lo clicant sobre la imatge.

COMUNICACIÓ BIMODAL

​Us de símbols gestuals alhora que la parla durant la comunicació realitzant una parla signada.

Es tracta d’un dels sistemes alternatius i/o augmentatius més facilitador.

Si cliqueu a la imatge trobareu més informació.

NIKI TALK

Aplicació amb un sistema augmentatiu i alternatiu de la comunicació amb accés a través de la tablet.

BJ ADAPTACIONES

Pàgina de productes adaptats de suport a la comunicació i a la vida diaria en general de persones amb discapacitat.

HOPTOYS

Una altra pàgina de productes i jocs adaptats.

HANDYCAT

Pàgina web amb més productes per a l’habilitació de l’espai per persones amb discapacitat.

SOY VISUAL

Pàgina web creada i gestionada per Fundación Orange, on es poden trobar recursos, formació, material i noticies d’actualitat. Encarada a la comunicació Augmentativa amb persones amb Autisme i altres capacitats.