Taller de coeducació pels grans !!!

Aquest novembre vam convidar a la Mariona a fer un Taller sobre coeducació.

Mariona forma part de l’Associació Heroïnes Anònimes i ens va plantejar tres sessions amb els alumnes de Calipso, Coralls i Ones.

Mariona ens va explicar perquè el 25 de novembre és el Dia Internacional de l’eliminació de la Violència de contra la dona.

Vam fer diferents dinàmiques: escollir un globus blau o rosa, córrer com corre una noia, fer una teranyina entre tots, ..

També vam anar per l’escola fent fotos entre tots en situacions on compartim tot tipus d’experiències: nois ficant una rentadora, nois i noies col·laborant a la cuina, nois i noies jugant a futbol, noies agafant maquinària agrícola,… Amb això vam fer un mural: tots podem conviure junts, respectant-nos. El mural està  penjat al vestíbul de l’escola !!!

Vam veure el video “Sara y las goleadoras” i vam comentar que tothom pot jugar a futbol.

Per acabar el taller vam fer un homenatge a les 70 dones mortes a Espanya durant un any: una ofrena de flors i cantar la “puerta violeta”.

Gràcies, Mariona,  per recordar-nos com ens hem de respectar dones i homes !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *