SORTIDA A REUS – LA GRAN NADALA

Aquest divendres 25 de novembre els alumnes del taller de Musicart hem participat de la cantada de la Gran Nadala a la Plaça Mercadal.

Ens vam reunir moltes escoles de Reus per cantar tots junts la cançó del “dimoni escuat”. Ens vam posar ben guapos i ho vam fer genial.

m1        m2

m3           m4

Quan vam acabar vam anar a esmorzar tots junts, després del gran esforç sempre es fa gana!

Amb la panxa plena vam anar a fer una visita al Conservatori de música de Reus. Vam poder veure l’auditori i l’aula de percusió. Després vam visitar el Palau Bufarull, ens van fer una visita molt interessant!

m6                       m7

m8

Quan vam acabar la visita vam poder anar a un parc per acabar d’assajar les cançons que estem preparant!

S’ha de practicar molt per poder ser un bon artista!

m9

Ens ho vam passar molt bé, va ser un dia molt complet i divertit!

Fins la propera!!!

m10

US DEIXEM UN LINK DE L´EXPERIÈNCIA

GRUP TALLER MUSIKART