FESTA DE CARNAVAL ROCKER I CALÇOTADA

La temàtica del Carnaval d’aquest curs ha sigut el “Rock and Roll”.

Durant tota la setmana, el rei Carnestoltes rocker ens ha anat indicant les ordres que tots i totes havíem de seguir cada dia:

El divendres 17 de febrer tots vam venir vestits de negre, ens vam posar el mocador al cap i alguns es van pintar la cara i d’altres es van posar les ulleres de sol. A més, cadascú va agafar la seva guitarra i així ens vam convertir en rockers i rockeres.

Els grups de Balenes, Pops, Pingüins, Mariners i Dofins es van reunir al vestíbul de l’escola i van participar en una sèrie de sis racons de Carnaval. Cada grup havia de completar tots els racons per aconseguir omplir la targeta corresponent. Quan tots els grups van tenir les targetes completes, van obtenir unes peces d’un trencaclosques que posteriorment van resoldre conjuntament.

Va ser molt divertit!

Tot seguit, vam celebrar la festa de Carnaval. Vam lluir la nostra disfressa, vam posar música i vam ballar al ritme del Rock.

Per altra banda, els grups d’Ones, Coralls i Calipso van preparar una calçotada amb els calçots que havien collit a l’hort de l’escola. Entre tots es van repartir la feina. Els alumnes de la classe Calipso vam fer el foc amb branques d’oliveres que haviem podat i vam coure els calçots al pati al costat de la nostra classe, una vegada fets els vam embolicar amb paper de diari per mantindre’ls calents.

Les classes Ones i Coralls van fer la salsa de calçots. Quan van acabar van repartir calçots i salsa a tots els alumnes i profes de l’escola que en volien. ESTAVEN BONISSIMS!!!

Després de tota aquesta feina, també van poder gaudir de la festa de Carnaval al pati de l’escola.

VISCA EL CARNAVAL, LA GRESCA I LA XERINOLA!