REUS, PISTA DE GEL

El dilluns dia 12 de desembre les classes d’Orió i Cometes vam anar caminant a Reus.
Vam esmorzar en un parc que hi ha a la plaça de les Palmeres.

Després vam anar a la plaça la Llibertat i vam patinar sobre gel
La classe dels Titans també… Llegeix més»

LA TERRA FEM BAR

UN DIA LA CLASSE DE LA TERRA VAM FER BAR I ARA US EXPLICAREM EL QUE VAM FER :

• AL PRINCIPI  ENS  VAM RENTAR LES MANS.
  • VAM COL.LOCAR LES COSES A LA TAULA I LES VAM COMPTAR PER FER L´INVENTARI

ESTUDIEM ELS PEIXOS!!

Fa algunes setmanes la classe dels Cometes vam fer una classe de ciències pràctica!
A ciències ara estem treballant els animals, i dintre dels animals vertebrats hem estudiat els peixos. Per poder estudiar-los millor, el que vam fer va ser anar a comprar un peix a… Llegeix més»

EL BAR DE L´ESCOLA

Hola som la classe del grup del bar com cada any els divendres fem el bar.
Ens ajuntem un grup d’alumnes de dues classes.
Pensem els productes que vendrem al bar, fem la llista de la compra, per anar a comprar al Mercadona. Els dimecres els… Llegeix més»

Els pares també son uns SOLS

El dia 19 d’octubre vam fer les reunions de pares. Com és habitual, primer la general i després per grups.
A la classe dels Sols (alumnes compartits de primària que venen a la nostra escola dijous i divendres), després de parlar de les qüestions generals del… Llegeix més»