Engrescats més que mai, ens posem en marxa per descobrir món!
Volem conèixer noves propostes organitzatives, educatives i pedagògiques que es duen a terme en altres escoles d’Europa. Cada experiència serà una finestra oberta a noves idees, maneres de fer i mirades que ens ajudaran a créixer com a professionals i com a escola.
Creiem fermament que aprendre d’altres centres i compartir la nostra manera de treballar és una oportunitat única per millorar i continuar oferint una educació de qualitat, oberta i innovadora.
Per fer-ho possible, hem creat una nova Comissió Erasmus+, que ja està donant forma al projecte i preparant les diferents modalitats de participació:
- 🌟 Job Shadowing: estades en escoles europees per observar de prop com treballen aspectes pedagògics que ens interessen i que ens poden inspirar.
- 🎓 Cursos estructurats: participació en formacions internacionals durant períodes no lectius per adquirir noves eines, metodologies i recursos educatius.
Tot això és possible gràcies al suport i acompanyament del CRP del Gironès, que ens va animar a fer aquest pas i ens guia en tot el procés.
Ens espera una experiència plena d’aprenentatges, descobertes i noves connexions.
Comença l’aventura… som-hi amb il·lusió i ganes d’aprendre! ✈️💫


