L’ESCOLA LES PALMERES ENS FA UNA VISITA!

Aquest curs, la classe dels Detectius i les Inspectores de l’Escola Les Palmeres ha decidit fer un projecte de construcció de cabanes amb canyes.

Van descobrir que al pati de la nostra escola teníem moltes canyes de Bambú i es van posar en contacte amb nosaltres via correu electrònic.

La Brigada de l’Ajuntament va venir a tallar-les  el dimarts 17 de novembre i les vam reservara un racó de l’hort. Després d’uns quants correus ens vam posar d’acord i les inspectores i els Detectius de les Palmeres van venir a recollir-les el passat divendres dia 20 de novembre a les 9h del matí.

Van tenir una bona feinada, però treballant per equips van fer uns quants farcells i es van endur gairebé 40 canyes ben llargues.

Ens ho vam passar molt bé  i a sobre ens van ajudar a fer neteja del jardí.

Ens encanten aquestes visites!

Escola Les Palmeres, esperem veure el resultat final de les cabanes!

1. Mari Paz García Bachiller

Ens encanta que vinguin i comparteixin activitats amb les nostres infants, volem un món inclusiu.
    Volem veure fotos de com les ha quedat les cabanes;)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *